Tiny Hand With Heart

piatok 17. augusta 2012

We were born to die


Všetko za zmenilo, celý môj život...a s ním aj moje myšlienky, postoje a kroky...

304976_150294135057060_100002294241325_277079_2682721_n_large


Nezraďte ma nohy,
veďte moje správne kroky,
k cieľovej čiare,
mám na mále.

Nevládzem ďalej kráčať,
mám sa čoho obávať.
Srdce mi každým ďalším krokom puká,
ale verím, že brány sa otvoria a skončia sa moje muká.

Nezosmutňuj ma ani nerozplakávaj,
ale núť ma byť šťastnou a spolu so mnou sa usmievaj.
Spájajú nás jednoducé veci,
ale dokedy to tak bude, povedz mi.

Užívame si života, sme mladí,
skúšame všetko, odolať niečomu nevieme, sme slabí.
Týmto správaním pôjdeme vyššie,
k sebe bližšie.

Srdce mi zastáva pri dotykoch
a tých povykoch.
Sme plní života,
tak nerobme zo seba otroka.

Si tak nesmelý,
láskou sklamaný.
K tomu aj poznačený, chcem ťa vyliečiť,
pomáhaš mi moju myseľ osviežiť.

Zisti, čo chceš,
lebo mňa mať smieš,
ale uvedom si jedno, nebudem u navždy,
čakať na vyslovenie pravdy.

Sme predurčení zomrieť,
ale vychutnajme si chvíle, kým nám je dovolené prezrieť
všetky kúty nášho vnútra,
našich pocitov, ach, tam sa ukrýva toľko kúzla...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára