Tiny Hand With Heart

nedeľa 17. marca 2013

Hyniem.



Po nekončiacom nekonečnom čase som niečo vyprodukovala, prepáčte za dlhú chvíľku šťastia, preto nič nové, ale som späť. Asi budem tvoriť znova, chýba mi to a skúšam niečo nové. Voľný verš? Eh, bieda, ale je to sick...
Som zase mimo zo života...
bryant: shooting with agatha today.



Chcem byť jediná
ukázať ti všetky krásy
ktoré sa tu ukrývajú
porušiť pravidlá
zabiť všetky city
a teraz máš ju.

Novú nádej
novú šancu
nový nádych
berieš ju len za prepych
ktorý si teraz môžeš dovoliť?
Aký z toho plynie záver?

Som plná otázok
ubližujem ti pre tvoje vlastné dobro
dávam ti všetko, čo mám
a umieram pre teba...
Ukáž mi ako sa prelieva tvoja krv
ukáž mi tvoje srdce prv
lebo za chvíľu ti doň vrazím kudlu
aby som videla prelievať krv
všetky city ku mne umrú.
Trpíš?
Kričíš?
Sám seba ničíš?

Zatvorme miestnosť s citmi
nechcem už to počuť
zmizni
utekám, nariekam
zapredám, odvliekam
tvoje bezmocné telo
do temného lesa, ďaleko preč
temnota ma víta vrelo
tá láska a všetko
to v nás mrelo.

Ukáž mi svetlo
klamár
hráš sa so mnou?
Celý ten čas?
Bola to len pasť?

Klamár, pokračuj
budeš trpieť viac ako ja
klam ďalej
kŕm ma sladkými rečami
som nasýtená zradami
ktoré sú ostré ako nože
vraciam ti ich do chrbta
si otrokom seba.

Ja ti utečiem a vezmem to
ukradnem ti po čom priahneš.
Prosím, vráťte mi ho
vezmem ti seba...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára