Tiny Hand With Heart

nedeľa 17. marca 2013

On.

Možno to niektorí budú brať ako klišé, písať zamilované otrepané frázy a zbytočné presladené slová, ktoré aj tak po čase vychladnú a nebudú myslené navždy. Ale! Zdôrazňujem ale, ja to cítim inak, ale úplne inak. Tuto nejde o týždňový vzťah, nechcem aby taký bol a viem, že taký nebude. Má to budúcnosť, ak budeme do tohto vkladať maximum, všetko čo môžeme, veľa energie, veľa úprimnosti, veľa lásky, veľa nás. 
Neviem komu mám ďakovať za takého človeka, akého som stretla. Komu ďakovať za toľko krásy v jednom človeku? Či vo vnútri, či zvonka? Toľko pochopenia a tolerancie, ktorá sa ukrýva vo vnútri teba, sama neviem kde je toho prameň a výdrž, pretože so mnou to nie je vôbec ľahké. Keďže neustále bojujem sama so sebou, som vo vojne vo vnútri seba, aké to musí byť so mnou vydržať? Keď sama so sebou neviem byť? Ako to dokážeš? Koľko sily musíš to do toho vrážať? Aký si unavený zo mňa?
môj Kubko
Milujem tvoj hlas, tvoj úsmev, tvoje oči, tvoje pery, tvoje lícne i kľúčne kosti, tvoje vlasy, tvoje myšlienky, tvoje myšlienky, tvoje nápady, tvoje srdiečko, tvoje vnútro, tvoju dušu, tvoje dotyky, tvoje objatia, tvoje bozky...MILUJEM TEBA!


Prepáč mi za moje nálady, chyby, škaredé myšlienky i činy, za slová, ktoré rania teba. Nikdy som ti nechcela ublížiť, či i len trocha raniť. Ty si posledný človek, ktorému by som chcela vsádzať rany a ničiť šťastie. Pokúsim sa byť lepšou, lepšou pre teba, aby som sa vyrovnala tebe a zaslúžila si ťa. Sľubujem. Prisahám. Zmením to. 
Ďakujem za to, čo mi dávaš, snažím sa ti to vracať, v plných dúškoch,  vo veľkých návaloch. Ďakujem za to ako ma meníš v lepšiu, v šťastnejšiu, vo vyrovnanejšiu. Aj keď sa ti možno zdá, že sa ti to nie vždy darí, ale prisahám, že to tak je. Snažím sa pochopiť ako sa dá tak dokonale rozumieť, tak dokonale zapadnúť jeden do druhého (skladačky), i duševne i fyzicky, tak hlboko sa zamilovať a prežívať a  vychutnať každú jednu minútu s tebou. Láska, ty si moja múza, moja inšpirácia, môj dôvod prečo vlastne pokračovať ďalej, zobudiť sa ráno, či dýchať a neprestávať. Aj keď sa chcem veľakrát vzdať, ale snáď to nespravím, určite nie, nedokázala by som toto všetko pekné zahodiť. 

šťastná s tebou
Nikdy som nedostávala toľko lásky, nehy, pozornosti, šťastia, pochopenia, opory... Nikdy som necítila to, čo cítim, ďakujem za nový pohľad na svet, nový nádych, novú šancu, nový začiatok. Najkrajšia prítomnosť, ktorú mám každý deň (popracujem na tom, aby som si ju vedela ešte viac vážiť). 
Pozri sa na ten úsmev na tej fotke a zapamätaj si toto : tento úsmev mám len pri tebe a pri nikom inom h už nebudem mať. Takže ak ťa stratím, stratím aj tento úsmev.
Tak ešte raz, MILUJEM ŤA. 



2 komentáre: