Tiny Hand With Heart

nedeľa 17. marca 2013

Self-Portraits


Keďže už mám zrkadlovku, tak sem-tam ma chytí to, že sa chcem sfotiť. Nie, nebudem sa fotiť otrepane a tak ako každá druhá baba. Žiadny duck face, ani nič podobné. Možno niečo iné, zaujímavejšie, možno nič prevratné, ale svojské. Hlavná vec, že moje. 



Smiešny výraz, brat neustále vraví, ako keby som spláchla milióny alebo by mi prišiel nedoplatok. No ten výraz je trochu neprítomný, bez emócií, len taký aby bol. A ten text hovorí za všetko, byť sám sebou, nenechajme sa ničiť spoločnosťou. Nestojí nám to za to. Och, skoro by som zabudla, teší ma. 
Minimalism? 
Pokus o minimalizmus alebo skôr o jednoduchšiu fotku, kde nič výrazné neruší a nezavadzia. Som jediná, ktorej sa naozaj páči to zoradenie farieb? 

Imperfections?
 Inak to nazvať neviem, zvýraznenie nedokonalostí, ktoré sú vidieť len vonku a nie vo vnútri. Škoda, že sa nedajú zobraziť aj tie vnútorné, možno len takýmto spôsobom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára