Tiny Hand With Heart

streda 3. júla 2013

lost in smoke

Závislosti, závislosti a ešte raz závislosti...
Ak by ich nebolo, tak neviem ako by som sa vysporiadala s nejakými pocitmi a dejmi, ktoré sa odohrávajú vo vnútri mňa. Najmä v mojej mysli. Mnohí ľudia odsudzujú také konanie, ale každý siaha po nejakej účinnej protilátke, ak sa poraní a jed mu začne otupovať telo silnou bolesťou. Nie každý prežíva rovnako psychickú bolesť.
A ja sa liečim takto, liečim takto samú seba a usporadúvam svoje myšlienky v tom chaose, ktorý vznikol zo zanedbávania. Píšte ako vy riešite svoje stavy, hoc aj inak.

medicine


addicted
are you happy?
blend with wibe
self-portrait


Keď si toto začnete čítať tak si prosím pustite toto http://felicefawn.tumblr.com/post/54170136683 

Snažím sa zabudnúť,
tak, že utekám preč,
cez smútok a agóniu,
nechcem už spadnúť
a preto to riešim.
Volím si spôsob
akým sa vyliečim.
Pritisnem k perám,
zapálim a vyfúknem.
Dym sa valí
a zabudnem.
Zabudnem na to,
čo ma trápilo dnes,
ale zajtra príde to zas.
Prevlečené šťastie,
ukryté vo mne,
zahalené slzami,
zakopané zomrie.
Vdýchnem liek znova
a zmierim sa s tým,
že sa to už nezahojí. 

4 komentáre:

  1. Ja nefajčím, nechutí mi to a nerobí mi to vôbec dobre, úplne mi stačilo že mi bývalý cca rok a pol čo sme spolu boli vždy fajčil do ksichtu. Proste hnus. No očividne nie je moc ľahké s tým seknúť a trošku chápem prečo si takto ventiluješ problémy. Ja som cigaretu "fajčila" asi 3krát v živote, raz dobrovolne a veľmi rýchlo som to olutovala, potom keď som bola opitá a raz keď som mala fakt nervy. A celkom mi to vtedy pomohlo. Inak si problémy ventilujem väčšinou nejakým iným spôsobom, buď nakupujem, niečo tvorím alebo si to nechám pre seba a dusím to, až kým jedného krásneho dňa nechytím amok :) Mám zvláštnu povahu a problémy (hocijaké) zásadne nikdy neriešim pokiaľ nemusím.
    Tá básnička je zvláštne pravdivá.. asi sa mi to ľahko povie, no skús myslieť pozitívne, vždy sa nájde nejaká malá hovadina, pri ktorej sa dá usmiať o.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trocha ťa chápem, od malička som mala vypestovanú nenávisť voči fajčeniu, keďže môj otec fajčil doma (keď som bola malá, no prestal to praktizovať doma). Neskôr som si našla taký únik v tomto, keďže som svoje problémy riešila aj horšie, takže si myslím, že tento spôsob bol asi najlepšou voľbou.
      Ďakujem. Myslím pozitívne, som veľmi usmievavý človek, ale básne veselé písať neviem. :)

      Odstrániť
  2. nefajčím pravidelne, len keď mi je fakt psychicky zle alebo som opitá. posledná fotka je dokonalá.<333

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :3
      ...no, opitému najviac chutí. :D

      Odstrániť