Tiny Hand With Heart

nedeľa 7. júla 2013

lace

Nejako som sa nadchla takýmito postmi, takže som tu znova a s niečím "iným". Je to znova čipkované tričko s cardiganom. So simple. Nemám žiadnu bižu, tak snáď to nevadí. Dole píšte názory. 



Keďže ste chceli aj úsmev, tak tu je, aj keď len taký biedny. Snáď sa to aj tak počíta. 
Btw, mám smiešne vlasy, keďže dnes ma nejako neposlúchali a toto bolo odfotené až potom ako som sa vrátila domov. 


A prajem pekný zvyšok víkendu.

2 komentáre:

  1. Ten úsmev je super :) Ja vždy keď sa usmejem (na fotke) tak to vyzerá strašne :D Takže ti trošku závidím :) Inak to čipkované tielko je super o.o Mala by som si tiež niečo tak zaujímavé zaobstarať o.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pochybujem, že to vyzerá strašne, veď úsmev pristane každému. ;) Vďaka.

      Odstrániť