Tiny Hand With Heart

streda 3. júla 2013

silk

Keď takýto antitalent na obliekanie a maľovanie sa o niečo pokúša a dopadne to asi takto. Nesmejete sa, nie som žiadna fashion guru ani nič podobné. Toto je len márny pokus o niečo, sama neviem čo, možno prídete na to vy. 

  •  páči sa vám to? 
  • ak áno chceli by ste ešte posty takéhoto rázu? 




Ak by sa to niekomu nepáčilo tak pokojne píšte kritizujte, rada si vypočujem všetko, ale na obranu dopredu píšem, že som to len skúsila. Viete, takto dopadne človek, ak sa prvýkrát niekam nachystá a daná osoba nemá čas. Čo z toho plynie? Nikdy sa nechystaj, nech dotyčná osoba na teba stále čaká! Nebudeš až tak nahnevaná, ak to zruší. 

9 komentárov:

  1. To už sa mi tiež viackrát stalo, že som bola tip-top a zrazu že nič z toho, všetko sa ruší. Vtedy zvyčajne chytím nervy, takže neviem či by som sa dokázala fotiť :D :)
    Ale páči sa mi tu jednoduchosť, milujem čipkované veci a v kombinácii s tým lebkovým náramkom je to dosť dobré :) Neviem nikdy som nejako nenosila náramky, no takýto by som si rada kúpila! :D
    Inak podľa mňa nemáš čo pokaziť takýmito príspevkami, mne sa outfit posty páčia už iba preto, že sama nemám čas ani fantáziu ich tvoriť. Možno raz :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tým fotením nejako upokojujem. :)
      ...I ja obľubujem čipkované oblečenie, ale nemám ho až tak veľa. Na náramok som natrafila v New Yorkeri, možno by si ho ešte našla, stál okolo 2 eur, čiže nič strašné. Zaujal ma ihneď. :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Moc ti to sluší :) Máš skvělý styl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podarilo sa ti to :) akurát daj na budúce veľký úsmev :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heh, na toto mnohokrát zabúdam, ale nabudúce sa naozaj posnažím. Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Parádnu farbu vlasov máš :) Len sa na niektorej fotke usmej, prosím :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) už je nový post, tak snáď ten malý úsmev bude stačiť. :)

      Odstrániť
  5. Paci sa mi to a chcel by som este posty takeho to razu :)

    OdpovedaťOdstrániť